[FANCAFE] 15.01.2014 Rasa Fancafe Güncellemesi


Merhaba, ben Rasa

Fancafeye en son mesaj gönderdiğimden beri, uzun zaman olduğunu düşünüyorum..
Mildang oynuyordum* ama çok uzağa itmişim gibi görünüyor…? ㅎㅎㅎ
Buna rağmen benim kalbimi/niyetimi biliyorsunuz değil mi? Lütfen benden nefret etmeyin ㅠㅠ

Bu günlerde çok soğuk~Lovebeat bebeklerimiz soğuğa yakalanmadınız değil mi?
Lütfen hasta olmayın ㅠㅠ Oppa’nın kalbi kırılır ㅠㅠ




Öncelikle ve en önemlisi, benim Lovebeatlere söylemem gereken bir şey var.
Sizi endişelendirmeden bunu nasıl yapacağım bilmiyorum………




Orduya katılıyorum bu yüzden yaklaşan Endonezya performansına katılmam mümkün olmayacak.
Her Güney Koreli adamın yapması gereken bir şey bu, yani çok fazla endişelenmeyin!

Gideceğim, sağlıklı ve onurlu bir şekilde geri döneceğim bu yüzden Lovebeatler, benim yokluğumda sağlıklı ve iyi olun.
Gerçek bir adam görüntüsü budur!! Geri döneceğim.

Herkese teşekkürler

Ve..
Millet, kendimi düzgün ifade edemiyorum bile. Sizi seviyorum 

Size bunu gösteremesem bile..

Sizi seviyorum çocuklar.

*Mildang: İtme-çekme oyunu. Ayrıca deyim olarak, bir şeyi elde etmek için çaba sarf etmek anlamında kullanılır.




[ Şirketten henüz resmi açıklama gelmedi. Gelen bilgiler kısa zamanda çevrilecek, güncelleme yapılacaktır.

Eğer bu resmen doğruysa, umuyoruz ki Rasa'mız sağ salim döner. Bu süre zarfında söz konusu yeni 3 üye gündeme gelebilir, farklı bir konsept ile veya alt grup olarak dönüş yapılabilir. 

Kaygılanmayın. Bize şimdi 2 yıl asker yolu gözlemek kalıyor..... ]






Kaynak: LC9 Intl / Official LC9 Fancafe
Çeviri ve PaylaşımLC9Turkey


  

0 yorum: