[MEKTUP] 27.12.13 AO Aşk Mektubu - 131225


?~~Mutlu Noeller~~?
Selam~ Millet, bugün günlerden ne?  Ta-da-da-da-da-dam bugün Noel!!!
Gece 12’den sonra resmen Noel olacak~ Şimdiden bir yılı geride bıraktık ㅠㅠ  Herkes güzel bir yıl geçirdi mi?? Bugün gibi güzel bir günde ㅠㅠ ne yapıyorsunuz!!  Ne yapmalıyım??..  Noelde çok kar yağar ve bende kayarım ya da kartopu savaşı oynarım diye düşünüyordum ama ㅠㅠ Ben romantik bir erkeğim ㅎㅎ Ne zaman kardan adama baksam kendime tuhaf hissediyorum ㅠㅠ Böyle güzel bir Noeli somurtmadan, eğlenerek geçirin~ Oh, unuttuyordum!! 26sının gecesinde Filipinler’e gitmek için yola çıkıyoruz!! Havalı performans sergileyeceğiz bu yüzden herkes beklesin! Ve Lovebeatlerimiz?? Noel atmosferini yansıtmak için özel resimler yükledim!
Canlandırıcı bir tane…… Ay-yo …….. Ay-yo = AO 


kaynak:lc9intl
çeviri ve paylaşım:LC9 Turkey

0 yorum: