[GÜNCELLEME] 20.06.13 J-Hyo Fancafe Güncellemesi

Ah,bugünㅡㅡ
Bugün LoveBeat'leri özlediğim gün
Millet hava gerçekten sıcak, kendinize dikkat etmelisiniz.Tamam mı??????
Sadece fancafede bu mesajı okuyan LoveBeat'ler, neden bu kadar güzel şeyler yazıyorsunuz? hehe
Oğulları için gülümseyen baba gibi gülümsedim
Bu şirin oldu.
O zaman bende de şirin olmak için uygulamalar var.
Son zamanlarda üyelerimiz fotoğraf yayınlamıyor değil mi?
Bu strateji çünkü bir sonraki albüm kısa süre sonra çıkacak o zaman şirin fotoğraflar yollayacağız
Çıkana kadar herkes beklesin lütfen hehehehehehehehe
Lütfen biraz daha bekleyin tatlı LoveBeat'ler.
Dün genç AO’muzun doğum günü ve bir sürü lezletli yiyecekler yedik
Neredeyse bir domuz olduk.
Şimdi diğer gelecek albüm için kilo veriyorum
Dürüst olmak gerekirse promosyonlar zamanında LoveBeat'lerin destek için yiyecekler getirdi ve kilo aldık—!!!!!!!!!!
Egzersiz yapmam lazım bu yüzden pratiklere gidiyorum
Resmi ve gayri resmi konuşma şeklinin karışık olması cazim olarak düşünüyorum haha
Bye LoveBeat'ler, bugün de mutlu bir gündü~~~~ kalp <- ifade yok çünkü sevgi sözcükleri yazdım^^



kaynak:LC9 Fancafe
çeviri ve paylaşım:LC9 Turkey -

0 yorum: