[GÜNCELLEME] 19.06.13 AO Fancafe Güncellemesi



Merhaba bizim LoveBeat'lerimiz.~~~Bugün, bugün!!
Evet~ Doğru, bugün benim doğum günüm hehehe
Yağışlı sezon bugün başlıyor, dışarıda yağmur yağıyor.. Ama hala, bugün!! Herkesten doğum günümü kutlamak için birçok kutlama mesajı aldım~ Bende hediye aldım~ Bana destek verdi gerçkten güç aldım!!!!!!!
Jangmatbi kazandım ^^
Ayrıca, çıkışımızdan sonra bu ilk doğum günü kutlayışım bu yüzden şaşkın hissediyorum hehehe
Bir sonraki albüm çıktığında LC9'nın çıkış albümünü sevdiğiniz için çok teşekkür ederiz!!!tabi ki çok sevmek zorundasınız~ Yoksa…… Şaka yapıyorum kekekekekeke Ama gelecekte benimle gelmek zorundasınız, LC9 AO'ya söz ver!! Herkes söz versin~~♡♡
Bbyong bbyong herkes bana mutlu yıllar diledi~ Millet herkese teşekkür ederim!! hehehehehe ♡

kaynak:LC9 Fancafe
çeviri ve paylaşım:LC9 Turkey  -



0 yorum: