[HABER] 25.05.13 LC9'nın Han Derneği için Teşekkürler Mesajı ve Röportajı

1. Lütfen kendinizi tanıtın
Rasa: Merhaba, grubun lideriyim.
J-Hyo:MerhabaBen  J-Hyo.Gitar çalabilir ,şarkı,rap söyleyebilir ve dans edebilirim. Grubun erkek arkadaşı konsepti için sorumluyum.
King: Merhaba, grubun ana vokaliyim ve mümkün olduğu kadar benzersiz ve farklı şeyler denemeye çalışıyorum.
AO: Merhaba, adım AO.Grupta alt vokalim aynı zamanda ana dansçıyım.
Jun: MerhabaBen LC9'nın sevimli Jun'u. Alt vokalim ve grubun yüzüyüm.
E.Den: Ben LC9'nın rapçisi!
2. Sahne isimlerinizin anlamı nedir?
Rasa: Adım Endonezya'da yakışıklı ve karizmatik anlamında.
J-Hyo: Gerçek adım Jong Hyo, bu yüzden adımın kısaltılmış versiyonu.
King: Adım  King çünkü herşeyde en iyi olmaya çalışıyorum.İsmim de bu özelliğimi temsil ediyor.
AO: Adım Çince de  uçmak ya da uçuş anlamına geliyor.
Jun: Jun Young benim gerçek ismim.Bu yüzden sahne ismim gerçek ismimin kısaltılmış hali.
E.Den: Evde bir çok arkadaşım beni Jaedyn çağırır. Korece de ise Jay-E-Den, bu yüzden onlar ismimi kısaltım beni E.den diye çağırdılar.
3. Grup adınız "LC9" ne anlama geliyor?
Rasa: LC9 Yarışması Ligi anlamına gelir. Eğlence sektöründe sanatçı olarak yerimizi almamız için eğitim ve yarışmalar arasında ki rekabeti temsil ediyor.
4.Sizce, sizin güçlü noktanız nedir?
J-Hyo: Vokalimiz ve sahne duruşumuz gerçekten diğerlerinden farklı. Biz gerçekten zevk almak ve sahnede eğlenmek için kendimizi teşvik ediyoruz..
5. Çıkış yapana kadar eğitiminiz zor oldu mu? Hikayenizi bize anlatır mısınız?
E.Den: Eğitimimiz kesinlikle zordu.Uygulamalar ya da çalışma saatleri değil fiziksel faktörler bizi zorladı. Birincisi biz para kazanmadık bu yüzden büyük sıkıntı çektik.İkincisi ne zaman çıkış yapacağımızı merak ettik her zaman. Geleceğimizin ne olduğunu bilmeden büyük mücadeleler verdik.Son olarak annelerimiz her zaman endişeliydi ve biz onları hayal kırıklığına uğratmak istemedik.
6. Müzik videonuz tehlikeli görünüyor. Çekimler sırasında kaza yaşadınız mı?
AO: MV kayıt sırasında hepimiz hafif yaralandık.Çekim için eğitilmiş olsak  bile kesinlikle tehlikeliydi. Morluklar ve kesiklere rağmen çekimlere devam edildi.

7. Brown Eyed Boys olarak çağırlmanız hakkında ne düşünüyorsunuz?Bu size baskı yapıyor mu?
King: Brown Eyes boys olarak çağılırılmak çıkışımızdan önce bize garip hissettirdiÖncelikle biz minnettarız çünkü brown eyes hemen dikkat çekiyor ve grubun ses olarak yetenekli olduğu fikrini oluşturuyor.Bu isim çok kıdelimli bu yüzden müteşekkiriz.
 Aynı zamanda bu ismi aldığımız için kendimi yük altında hissettim.Bizden önce bu isimler çağrılan kıdemliler çok yetenekli bu yüzden kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemiyoruz. En önemlisi kendimizi hayal kırıklığına uğratmak istemiyoruz.
8. Hayran olduğunuz sanatçı?
Jun: Bireysel olarak ilham aldığımız farklı sanatçılar var fakat grup olarak Michael Jackson diyebiliriz.
9. Hobileriniz neler?
Rasa:Tüm üyelerin farklı hobileri var ama bazıları şunlar:film izlemek, video oyunları oynamak, alışveriş,YouTube'da gezinti, yürüyüş, yemekler.
10. Gelecek için projeleriniz var mı? Bize söyleyebilir misiniz?
E.Den: Şimdilik ilk mini albümümüze ve promosyonlara odaklanmayı planlıyoruz. Sağlam bir temel oluşturup diğer yabancı ülkelere gitmek niyetindeyiz.İspanya gitmek istiyoruz denebilir.
.11. Bu yıl için hedefleriniz ne?
J-Hyo: Asıl amacımız sadece bir kez kazanılabilen yılın çaylak ödülünü kazanmak.

12. İspanyol hayranlarınıza bir mesaj gönderin.
King: To our Spain love beats: thank you guys for all your support. We hope to see you all soon. Our first promotion will probably come to an end soon, and afterwards we will be diligently preparing for our other activities.

kaynak: han-association
çeviri ve paylaşım: LC9 Turkey -

0 yorum: