[GÜNCELLEME] 30.05.13 AO Fancafe Güncellemesi




Merhaba~ Ben~~~~kimim?
Beni!!Üçü bir arada hamlem;zekam,soğukkanlılığım ve şık ölümcül cazibem.... kekekekekeke
Ben LC9'nın şirin(!?) maknae'si maknae AO~
Bu benim LC9'nın yeni fancafesinde ki ilk gönderim.
Biz çıkış yapalı şimdiden bir ay oldu!! Her zaman müzik yayınlarına gidiyoruz, LoveBeats bizim için tezagurat et. ~

Bu gerçekten heyecan verici geliyor ve tüm tezahürat sesleri sayesinde  sahnede daha çok çalışıyoruz. hehehe Ayrıca, şahsen bu yeni cafenin gerçekten güzel olduğunu düşünüyorum.
.
Ne düşünüyorsun? Sende mi??

Şu andan itibaren daha güzel olacak ve iyi şeylerle doldurmanıza izin verilecek.
  Her zaman burada daha uzun kalmak istiyorum ;_; Bunu yapamamam üzücü
Şu andan itibaren  LC9 ve Lovebeat'den daha güzel şeyler bekliyorum~
Bugün savaş! ppasha ppasha A-yo what good LC9!!
Oh!!!! ve bugün 8'de ,Lunafly ustream'da olacağız~
Lütfen bizi izleyin~~


kaynak:LC9 fancafe
çeviri ve paylaşım: LC9 Turkey -

0 yorum: