[HABER] 09.12.13 LC9 Singapur'da SoKoreal ile Ropörtaj Yaptı ve Gelecek Planlarını Paylaştı.


League of Competition ya da LC9 olarak bilinen,Rasa, Eden, J Hyo, King, Jun ve AO üyelerinden oluşan grupla 30 Kasım sabahı buluştuk.
Mama Beat ile Nega Network ajansı altında çıkış yapan grup şarkıları,dansları ve müzik video için seçtikleri benzersiz konsept ile oldukça ilgi gördü.
Singapur ziyaretleri sırasında gruba bir kaç soru yönelttik. Kanada'lı üye Eden Singapur taze bir nefes gibi! Temiz ve çok güzel binalar var burada. Singapur'lu fanlar karşısında performans sergilediğimiz için mutlu ve gururluyuz.” şeklinde açıklamada bulundu.

Grup üyeleri daha sonra grup isminin açıklamasını yapmak istedi.Üyeler LC9 adı altında çıkış yapmak isteyen bir çok kişi arasında seçildiler.Rekabet sertti,bu yüzden kendilerine ‘League of Competition’ ismini verdiler.
Q: Rol model aldığınız bir sanatçı var mı?
J Hyo: Bruno Mars. O bir şarkıcı ve söz yazarı fakat dürüst olmak gerekirse ilk başta onun hakkında çok fazla bir şey bilmiyordum. Şarkı coverları yaptığımız zaman pop şarkıları ve onun hakkında daha fazla bilgi edindim.
Eden: Küçüklüğümden beri her zaman rapin içinde oldum ve Kanadalıyım bu yüzden benim ilham kaynağım Drake.
King: Benim için Jason Derulo ve Avustralya'dan Guy Sebastian!
Jun: Benim için sunbaelerimiz SHINee. Onlar görünümleri ve canlı performansları iyi !
Rasa:Müzik sektöründe başladığımda, Brian McKnight  beni motive ediyordu ve performans için bilgili olan Chris Brown.
AO:Benim için Koreli şarkıcılar, Monday Kiz ve SG Wannabe çünkü  onlar güzel ballad söylüyorlar. Yeni yeni duygularımı nasıl daha iyi tasvir edeceğimi öğreniyorum.
Gelecek planları hakkında sorduğumuzda çocuklar Ocak ayında Endonezya'da bir showcase düzenleyeceklerini  aynı zamanda Kore'de geri dönüş hazırlıkları yapacaklarını söylediler. Geri dönüşün 2014'ün ilk çeyreğinde olabileceğini tahmin ettiklerini ve .LC9'nın showcase için bir çok kez yurtdışına çıkacaklarını ve tekrardan Singapur'a gelebileceklerini eklediler.


Q: Diğer çaylak gruplar arasında nasıl öne atıldığınızı düşünüyorsunuz?
A: Öncelikle, BTS ve History ile aynı zamanlarda çıkış yaptık.BTS'de hiphop etkisi çok fazla faat biz daha çok elektronik ve pop tabanlı bir grubuz.
Q: Lunafly ya da Brown Eyed Girls ile işbirliği gibi bir planınız var mı?
A: Noel özel için bir biriyle işbirliği yapmayı planlıyoruz!



Daha fazla Singapur fotoğraflarına buradan ve buradan ulaşabilirsiniz.




kaynak: soKoreal
 çeviri ve paylaşım:LC9 Turkey -  

0 yorum: