[GÜNCELLEME] 19.07.13 Rasa'nın Sloganı "Bunu yapabilirim"

LC9 6 üyeli çaylak bir gruptur.


 Rasa'nın sloganı...?



Bunu yapabilirim!
Bu bir lider sloganıdır. Birçok koreli Fighting'e başvurur!!".
"Eğer bir filmim olsaydı benim başlığı " He laughs" olurdu.
Lider  Rasa-kun videoda “Japonya'da bir performans gerçekleştirmek isterdim!" dedi.“Japonyada bu kadar hayranımızı görmek beni mutlu etti.Bu beni gerçekten gülümsetiyor"


"Biz gerçekten sıkı çalışarak yurtdışında tanınmak istiyoruz.Yıllardır Japon animesi, gıda ve filmlerini sevdim ve onların kültüründe çok ilgileniyorum! " - Rasa




"Yakında Japonya'da olmayı umuyoruz.Çok fazla şey söyleyemem ama tüm üyeler için konuşursam “Japonya'yı seviyoruz!" derim ( öpücük atar) Teşekkürler!


kaynak:community.pia.jp
Eng çeviri:LC9 Int’l
Türkçeye çeviri ve paylaşım: LC9 Turkey -    






0 yorum: