[ÇEVİRİ 29.07.13 LC9 Asian Wave Magazin Vol. 8 Ropörtajı

  • Wave Team: Merhaba! Kendinizi tanıtabilir misiniz?
Jun:Merhaba ben Jun ve 19 yaşındayım.
AO: Merhaba,ben maknae AO.
King: Merhaba, ben ana vokal King.
J-Hyo: Adım J-Hyo (diğer üyeler kendini ingilizce tanıttığı için güler) Adım J-Hyo (İngilizceye devam eder)Şarkıcı ve rapperim.
Rasa: Merhaba, ben lider Rasa.
E.den: Merhaba, ben Eden.
  • Wave Team: LC9'dan önce, çıkış öncesi döneminiz hakkında konuşabilir miyiz?
Jun: Çok geç gruba katıldım “Üzgünüm" (ingilizce) heycan verici değildi, sadece şarkı söylemek için pratik yaptım.
AO: Daejeon'da yaşıyordum,orada pratik yaptım ve ben de takıma çok geç katıldım.
King: Geçmişte bir çok seçmelere katıldım ve şirtketimde başarılı oldum.
J-Hyo: Busan'da seçmelere katıldım ama okulda çok ağır oldu ve başlangıç için gerçekten yeterli değildim ama testte başarılı oldum.. Buradayım!
Rasa:Okulda müzik eğitimi aldım ve testi geçtim.
E.den: (Korece başlayıp İngilizce devam eder)Kanada'da yaşadım ve  üniversite de ordaydım. İlk yıl ve Kore'ye geldim. Testi geçtim ve uygulamalara başladığımda şirket tarafından seçildim.
King: (İngilizce) İngilizcesiyle gurur duyuyor (güler).
  • Wave Team: Bize sahne adınızı ve hayran fanclup adınızı açıklayabilir misiniz?
Jun: Tam adım Jun Yeong, bu yüzden ismimin sadece ilk kısmını aldım.
AO: Sahne adım çincede  “uçmak" anlamında.
King: (İngilizce) Adımın anlamı  “kral”, (Korece devam eder) Sahne adım ve saç stilim uyumlu çalışıyoruz bu yüzden saçım bir taç gibi yapılıyor.
J-Hyo: Adım JongHyo, bu yüzden ismimin kısa versiyonunu J-Hyo'yu kullandım.
Rasa: Sahne adım Endonezyaca da “mükemmel;harika".
E.den: İngilizce adım“Jaedyn" ve Kore'de onlar  “Jay-ïden" derler bu yüzden “E.den" oldu.
  • Wave Team: E.den çıkışından önce zaten bir kaç hayranın vardı. Onlar kendilerine neden “Jade" diyorlardı?
E.den: Çıkışımdan önce bir kaç fanım vardı çünkü Brown Eyed Girls'ün müzik videosunda rol almıştım. Hayranlar kendilerine bir isim vermeyi önerdi ve önermeler arasında "Jade" gördüm. Bir mücevher gibi geldi bana.Fanlarım bir mücevher bu yüzden Jade oldu.
  • Wave Team:Eğer bir idol olmasaydınız ne olmayı dilerdiniz?
Jun: Profesyonel bir video oyuncusu.
King: O video oyunlarını seviyor, özellikle "vurdulu-kırdılı oyunları"
AO: Profesyonel sporcu,dansçı ya da  beyzbol oyuncusu.
King: Bilmiyorum… (İngilizce) Yiyecek!! (Korece) Belki bir restaurant açardım..
E.den: (King hakkında) Aktör olması mümkün
J-Hyo: Tasarım yapmayı seviyorum bu yüzden iç mimarlık olurdu…
Rasa:Moda endüstrisi, stilist ... ya da kötü durumda Dongdaemun pazarında satıcı olurdum (güler).
E.den: Benim için, o zaman muhtemelen üniversitede ticaret okumaya devam edecektim ve bir işletmeci olurdum.
  • Wave Team: Çıkışınızdan önce insanlar size “Brown Eyed Boys" ismini verdiler. Fazla baskı değil miydi?
Rasa: Hayır, o zamanlar bizim tanıtımımız oluyordu ve bu iyiydi.Şimdi bizi kendi kimliğimizle, LC9 olarak tanımaya çalışın.
  • Wave Team: Kore ve yurt dışında en sevdiğiniz sanatçılar kimlerdir?
E.den: Kore'de, Beenzino'yu beğeniyorum.O bir rapçi ve yurt dışında ASAP Rocky. Genellikle rapi seviyorum.
Rasa: Taeyang ve Chris Brown'u taktir ediyorum.
King: Favori Koreli sanatçım Jay Park ve yurt dışında Bruno Mars.
J-Hyo: Park Hyoshin ve Jason Derulo.
AO: Kim Bum Soo ve  Chris Brown.
Jun: A-Pink ve Avril Lavigne.
  • Wave Team: Okula gitmek için zamanınız var mı?
E.den: Şuan için sadece Rasa ama oda internet üzerinden.O sadece sınav için okula gidiyor. J-Hyo tatilde, AO şimdilik okulu atladı (es geçti) çünkü okulu Daejeon'da ve çok uzak ve Jun şarkıcı olduktan sonra okulu durdurdu.
  • Wave Team: Hayranlarınız için neden  “LoveBeat" ismini seçtiniz?
King: Ana şarkımız  “Mama Beat”.
Rasa:  “Love" ve “Beat" arasında bir kelime oyunu yaptık. “the love which beats you" eğer bu sesi hızlı söylerseniz “I love it" gibi çıkıyor.
  • Wave Team: Çok çok fazla kpop grubu var. Onlardan farkınızın ne olduğunu düşünüyorsunuz?
King: Dansımız ve şarkımız farklı. Özel bir tarzımız var.Rap ile oldukça güçlü ve yenilikçi bir çıkış yaptık.Orijinal bir şey vermek için elimizdeki yetenekleri toplamayı umuyoruz.
  • Wave Team: Hiç Fransa'ya gittiniz mi? Avrupa Turu için hazır mısınız?
All: (İngilizce) Tabi ki, hazırım!
King:Bavulunuzda sizinle Fransaya dönebilirim.
J-Hyo:Paris Saint Germain'i görmek istiyorum.
E.den: Futbolu seviyorum. Ayrıca Marseille'yi biliyorum. Hiç gitmedik ama gerçekten gitmek istiyoruz.
King:  “Taxi” filmini seviyorum.
Jun, J-Hyo: Bende.
  • Wave Team: Gelecek projeleriniz nelerdir?
E.den: Mama Beat promosyonlarımızı yeni bitirdik ama çoktan başka bir parça kaydettik. Bu yaz geri dönüş için hazırız. Dijital single ya da mini-albüm olup olmayacağını bilmiyoruz ya da isminin ne olacağını ama yeni konsept olacak ve fanlarımızın seveceğini umuyoruz. Sahnede imajımızı geliştirmek için mümkün olduğunca çabuk geri dönmek istiyoruz.
  • Wave Team: Fransız fanlarınız için mesaj bırakabilir misiniz?
J-Hyo: Gerçekten Fransa'ya gelmek istiyoruz ama önce yeterince fanımızın olup olmadığında emin olmayız. Lütfen gerçek Fransız fan kitlesini oluşturun ve bizi davet edin.
E.den: Biz birçok ülkeye gitmek istiyoruz ama her yerde yeterli hayran kitlemizin olmasını istiyoruz.O zaman zaten Kore'de yeteri kadar hayranımız olacaktır ve diğer ülkelere gideceğiz.
King: Hala pek çok fan bizi bilmiyor ama kpop çılgınlığı ile daha fazla yabancı hayranlar var. Gelecek için elimizden geleni yapacağız.



kaynak:Asian Wave Vol 8.

çeviri ve paylaşım:LC9 Turkey - 

0 yorum: