[ROPÖRTAJ] 09.06.13 LC9’nın KPOP Starz ile Ropörtajı (6 Haziran'a ait)


#1 Çıkışınız hakkında en heycan verici şey neydi?
RASA: Biz neler yapabileceğimizi göstermek için uzun süredir eğitim alıyoruz. Son sahnemiz de  elimizden geleni yapacağımız düşüncesi  ve beklentisi en  heyecan verici şeydi.
#2. MaMa Beat koreografisinin en zor kısmı neydi?
AO:C-walk hareketleri ağırdı ve bu koreografi ayak hareketleri odaklıydı bu yüzden hareketler boyunca bizi zorladı. 

#3. Ne zaman bir idol sanatçı olmaya karar verdiniz?
RASA:Başlangıçta ballad, yavaş ve duygulu müzikler için performans sergilemek istedim. Ama  stajyer yıllarında şirkette dans etmeyi öğrendim ve kendimi bir idol sanatçı olarak görmeye başladım.
JUN: Ben her zaman idol sanatçılar için saygı ve sevgi besledim. Özellikle SHINee bana bir idol sanatçı olmak için esin kaynağı oldu.

#4. Çalışmalarınızı hayranlarınıza göstermek için fırsatınız oldu mu?
KING:Çeşitli gösterilerde ortaya çıkmadık henüz bu yüzden taklit etme gibi komik yeteneklerimi daha gösteremedim.
 JUN: Biz çok atletiğiz bu yüzden  "Dream Team" ya da  ‘Idol Olympics’ gibi rekabet edilen spor gösterilerine gitmek ve eve kupa getirmek istiyoruz.

#5. Sahnede en farklı olan üye hanginiz?
JHYO:Eden. O sahnede karizma dolu ama o bir jokester (şakacı,muzip) ve başka bir yerde genel olarak sadece komik bir adam.

#6. Diğer idollerle bir araya gelecek olsanız ilham almak için kiminle tanışırdınız? Rol model gibi ? Kiminle tanışmak istersin?
EDEN: Shinhwa son zamanlarda müzik gösterilerinde birinci oluyor. Shinhwa ile tanışmamız gerek. Sanırım onların karizmalarından ve 15 yıllık deneyimlerinden böyle hissettik. Bunca yıl sonra sadık hayranlarının çığlıklarını duyduğumda tüğlerim diken diken oldu.

RASA:Şahsen, Chris Brown'u gerçekten beğeniyorum. Eğer Amerika'da performans gerçekleştirme şansımız olursa onu canlı izlemek ve hatta tanışmak isterim.

#7. Eğer dünya çapında konser yapacak olsanız nereye gitmek isterdiniz?
AO:Her yerde mutlu olurum fakat özellikle Amerika'da büyük bir müzik pazarı olacaktır. Sonunda,biz Amerika'da bunu yapmak istiyoruz.


 #8. Yanınızda her zaman taşıdığınız şey nedir?
RASA:Kesinlike cep telefonum. Günümüzde ve çağımızda, sanatçılar sürekli müzik dinlemek , bir iki şey öğrenmek için performansları izlemek ve  bir reklam platformu olarak SNS kullanmak zorunda.Yani cep telefonum olmadan bu çok zor.

#9. Mükemmel bir gününü açıklar mısın?
JHYO: Sadece huzurlu bir gün benim için mükemmeldir.Akşamları,iyi bir öğle yemeği yemek,film izlemek ve akşamları Han Nehrin'de biraz tavuk yemek.

RASA:Yurtdışı seyahati isterim. Özellikle zümrüt gibi parıldayan bir denizde dalmak istiyorum.

#10. Eğer doğa üstü bir gücün olsa ne olmasını isterdin? Neden?
EDEN:Superman olmak isterdim o normal bir hayat yaşıyor ve sadece gerektiğinde doğa üstü yeteneklerini sergiliyor.Bu yüzden her iki dünyanın en iyisi.
RASA: Ben görünmez olmak istiyorum. Masum insanlara şakalar yapmak eğlenceli olacaktır.


kaynak:KPOP Starz 
çeviri ve paylaşım: LC9 Turkey - 


*Lütfen çevirilerimizi izinsiz ve kaynaksız kullanmayınız. Emeğe saygılı olursanız seviniriz*

0 yorum: