[GÜNCELLEME] 25.05.13 J-HYO'nun 22.Mayıs Tarihli Fancafe Güncellemesi

Merhaba Love Beatsㅎㅎㅎㅎㅎㅎ

LoveBeats'ı böyle aramak garip, evetㅎㅎ
Dün, fancafe 1.000 üyeye ulaştı!!! (davul ritmi)
Çok çok mutlu ve müteşekkirim
Bugün Show Champion canlı yayın gerçekleşti
Sahneyi bitirdim ama bekleme salonunda ufak bir kaza geçirdim ve bitiş sahnesine katılamadım.Hayranları hayal kırıklığına uğrattığım için çok üzgünüm ㅠㅠ
Ama ben iyiyim, bu yüzden benim için endişelenmeyin~~~
Yarından itibaren ,enerji gösteren J-Hyo dönecek. huhu
Herkes  Mcountdown'nın yarın olduğunu biliyor değil mi?Her zaman bütün hayranlara dikkatimi veremiyorum bu yüzden her zaman çok üzgünüm.
Fanlarımız arasında daima birliktelik olsun ve kavga olmasın istiyorum.
Ve öğrenciler. işçiler. yurtdışında ki  LoveBeats! Gelemiyorum diye üzgün olmayın
Boş bir günün varsa bizi görmeye gelebilirsin @.@
Sadece bu ,tek başına beni mutlu ediyor.Çok konuştum kekekeke
Herneyse, Bugünü çok iyi bitirdim. Yarın görüşürüz, LoveBeats
Seni seviyorum. *poof*

kaynak:NegaNetwork.LC9 
Çeviri ve Paylaşım: LC9 Turkey - 

0 yorum: